czwartek, 16 czerwca 2016

12. Majowo Mi + U.R.O.K

Cześć!
Po dość długiej przerwie wracam z kolejną dawką kosmetycznych nowości!
Ostatnie dwa tygodnie były ciężkie, głównie przez fakt, że koniec roku szkolnego coraz bliżej, a ja miałam pare ocen do poprawy, więc całymi dniami się uczyłam i latałam poprawiać.. Na szczęście dziś już po wszystkim, wszystko poprawione, w końcu można zwolnić i zająć się przyjemnościami:)
Tak więc przechodzę już do pokazania wam co tym razem było w pudełeczku od Shinybox.pl oraz w dodatkowo zamówionym pudełeczku Inspiredby.pl

MAJOWO MI 

Pierwszym produktem jest masło do ciała z serii Miracle od marki EFEKTIMA.
Olejek kokosowy i olejek jojoba idealnie do siebie pasują, zapach tego masełka mnie powalił. Produkt idealnie zmniejsza szorstkość i suchość naskórka. Jestem zachwycona i zapachem i działaniem produktu. 
Kolejnym produktem jest peeling myjący do ciała z truskawką Naturia Body marki JOANNA.
"Specjalnie dobrane receptury zapewniają skuteczne nawilżenie, a drobinki ścierające skutecznie usuwają martwe komórki naskórka, przygotowując skórę do przyjęcia kosmetyków pielęgnacyjnych." Szczerze mówiąc jeszcze tego nie używałam, więc nie mogę się wypowiedzieć na jego temat. Na zdjęciu widać zabrudzenie przy zamknięciu, jednak to nie ślad używania, tylko ten produkt się otworzył podczas transportu. Na szczęście niewiele się wylało. 
Bioaktywna emulsja do mycia i kąpieli- OILLAN ACTIVE.
Jak już jesteśmy przy wylewaniu- ten produkt trochę bardziej ucierpiał.. Gdy pudełko do mnie dotarło i je otworzyłam byłam w szoku.. Wszystkie kosmetyki były tłuste, gdyż emulsja także się otworzyła i dość dużo się wylało.. Widok nie był zadowalający, jednak to pierwszy raz, jak pudełko przychodzi w złym stanie, więc za dużo też nie narzekam i mam nadzieję, że takie coś się więcej nie powtórzy.. Jednak pod prysznicem emulsja dobrze się sprawdza, bardzo dobrze oczyszcza skórę, po kąpieli czuć taką "barierę ochronną" jaką ma zapewniać. Ten produkt jest bardzo dobry dla osób, które mają problemy skórne, wszelkiego rodzaju alergie, ponieważ łagodzi swędzenie, działa przeciwzapalnie oraz redukuje podrażnienia, szorstkość i zaczerwienienia. 
Sea Salt Beach Look Spray teksturujący marki SCHWARZKOPF
Zapach tego spray'u jest piękny, taki orzeźwiający. Spray z prawdziwą solą morską umożliwia uzyskanie miękkich, naturalnie pofalowanych i matowych włosów. Ogólnie nie przepadam za takimi produktami, za ich używaniem. Jednak ten sprawdziłam i jestem zadowolona. 
Plastry z woskiem do depilacji ciała DELIA
W jednym z wcześniejszych pudełeczek był produkt tej firmy, a dokładnie balsam do ust, który świetnie chronił i nawilżał. Jednak o tych plastrach nie bardzo wiem co mogę powiedzieć.. Niczym szczególnym mnie nie zaskoczyły.
Seria Hydrovital APN
Tutaj były cztery warianty: intensywnie nawilżający krem na dzień, regenerujący krem na noc, intensywnie nawilżający krem pod oczy lub łagodząca woda micelarna. Ja otrzymałam intensywnie nawilżający krem pod oczy. Jestem takim typem człowieka, że lubię wąchać kosmetyki i wiele innych rzeczy i tutaj mogę powiedzieć, że zapach mnie nie zainteresował.. Dlatego też postanowiłam oddać krem komuś z racji, że ja nawet nie potrzebuję takiego kremu na razie:)

Niestety nie mam zdjęcia wszystkich produktów razem, iż pudełko wyglądało nieestetycznie, a co za tym idzie choćbym nie wiem jak się starała nie zrobiłabym na tyle dobrego zdjęcia, żeby to "zatuszować."

U.R.O.K

Luksusowa szminka Luxe od AVON
Z tego co wiem były różne kolory, ale ja miałam takie szczęście, że dostałam kolor, który całkowicie mi odpowiada i trafia w mój gust. Jednak szminka jest dość delikatna, gdy już się pomaluje i wtedy już mi nie za bardzo odpowiada.. Na ustach wygląda całkiem inaczej, ja jednak preferuję matowe szminki. 
Planer To Do od WONDERMARKET
Naprawdę przydatna rzecz. Od długiego czasu planowałam zakup jakiego planera, jednak na razie nie mam za wiele pieniążków na jakiś taki jeden lepszy, który długo będzie służył, więc ten jest na ten czas w sam raz! 
Puder na objętość INDOLA 
Jak użyłam go pierwszy raz, jedyne co powiedziałam to "WOW". To naprawdę mocny i świetny puder do włosów. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim produktem, ale jestem zachwycona jego działaniem. Naprawdę godny polecenia, w szczególności dla tych, którzy mają problemy z objętością włosów:) 
Żel pod prysznic Słodki krem z piwonią od DOVE
Jedyne co mogę powiedzieć to wielkie wow, piękny zapach, delikatny, skóra po kąpieli także jest delikatna. Cudowny jak chyba każdy produkt DOVE:)
Dezodorant do stóp SHEFOOT
Świetnie odświeża stopy, długo chroni przed brzydkim zapachem, ale co najważniejsze- także ma śliczny zapach, dzięki temu, że receptura została wzbogacona ekstraktem z grejpfruta, co sprawia, że produkt ten ma bardzo przyjemny, orzeźwiający zapach. Jest on naprawdę godny polecenia, a zwłaszcza dla osób uprawiających sport:) 

Henna do brwi BODETKO
Z tego co jest napisane na karcie dołączonej jak zawsze do zestawu wynika, że jest to premiera tego produktu. Tutaj znowu miałam szczęście, gdyż trafił mi się mój kolor, czyli-brąz. Jestem zadowolona z tego kosmetyku, nigdy wcześniej nie używałam henny, jednak zaryzykowałam i zrobiłam brwi tym produktem-SAMA. Efekt idealny. Dużym plusem jest to, że jest ona łatwa w użyciu dzięki czemu można stosować ją w każdej chwili:) 

I dotarliśmy do końca tego wpisu. Wiem, że post wyszedł dość długi, ale tak jak pisałam na wstępie- nie miałam czasu na nic, a w szczególności na tworzenie posta..bo jakby nie było- jeśli chce się, żeby wyglądał dobrze trzeba poświęcić mu trochę czasu:)

Aktualnie planuję udać się na jakieś zdjęcia, żeby były na kolejny post, mam nadzieję, że pogoda będzie mi sprzyjać i wszystko pójdzie po mojej myśli. 
Miłego wieczoru:*

3 komentarze:

  1. Ciekawe produkty znalazły się w tym pudełku :D Czekam na jakieś recenzje ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminka ma piękny kolor :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor piękny, jednak na ustach dla mnie źle się nosi:D
      Spodobał mi się Twój blog, więc bardzo chętnie:)

      Usuń