czwartek, 23 czerwca 2016

13. LITTLE BLACK

Cześć kochani!
Do końca szkoły został już tylko dzień! A nawet nie, jeśli ktoś by chciał, to może i by obliczył ile godzin pozostało haha:D Jednak tym kimś nie będę ja. Dla siebie pozostawiam tą radość, że w końcu wakacje, z resztą nie tylko ja, zapewne każdy z nas teraz jest wniebowzięty. Jednak pierwszy miesiąc będę pracować nad morzem, gdzie nie bardzo będę miała dostęp do internetu w laptopie, więc niestety nie będę dodawać żadnych postów..:( ALE! Od razu jak wrócę biorę aparat i do roboty! 
Dziś mam dla was post ze stylizacją, która może nie wydawać się za bardzo odpowiednia na lato ze względu na to, że przeważa kolor czarny. Ciekawym dodatkiem do całości są okulary przeciwsłoneczne, głównie dlatego, że prezentują się cudownie, jak zobaczyłam je na stronie od razu zapragnęłam takie mieć i właściwie tak samo było z butami, które dopasowałam do stylizacji. Obie te rzeczy zamówiłam ze strony wish.com i z obu jestem zadowolona. Okulary są całkiem nieźle wykonane, ale wydają się być dość delikatne, jedyną ich wadą było to, że gdy do mnie przyszły nie miały tego jednego "noska", ale nie było problemem doczepić od innych. A buty? Buty są jak najbardziej w porządku, jednak jedyne co mi się nie zbyt podoba to czubek jednego z butów, a mianowicie jego kształt, niestety jest mi to ciężko opisać:D Jednak będą one świetnie pasować na różne imprezy, bądź wieczorne wypady, dzięki świecącym podeszwom, przez które właśnie ich zapragnęłam. Do stylizacji dorzuciłam dwa srebrne pierścionki ze stradivariusa, a jako okrycie wierzchnie wybrałam dużą katanę z dżinsu, którą kupiłam w Second Handzie :) 










 Oprócz zdjęć zostawiam wam również krótki filmik ze stylizacją. Jest to mój pierwszy film jaki sama zrobiłam i wydaje mi się, że wyszło całkiem okej:) 

Dodaj mnie na snapie!:)
A wy jakie macie plany na wakacje?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz