wtorek, 31 maja 2016

11. Sweden & Denmark

Cześć kochani!
Mam dziś dla was post ze zdjęciami z wycieczki do Danii i Szwecji, jednak od razu mówię, że jest to naprawdę niewiele zdjęć. Szczerze mówiąc nie mam zbyt wielu zdjęć jakiś konkretnych obiektów.. Więcej tam mnie i mojej siostry:D W Skandynawii byłam dwa dni, niestety mam zdjęcia tylko z pierwszego dnia zwiedzania, gdyż drugiego więcej robiłam na snapie i zapomniałam zapisać:(. Piszę, że pierwszego dnia zwiedzania, gdyż dokładnie licząc pierwszym dniem był sam wyjazd, a dokładniej płynięcie promem. Jak można się od razu domyślić prom nie był aż tak interesujący, żeby robić tam zdjęcia, haha.
Jestem bardzo zadowolona z tej wycieczki, mimo że trwała tak krótko:> Jednak fajnym przeżyciem było płynąć promem, bo nigdy nie płynęłam tak długiej trasy:)
Gdybym miała powiedzieć, gdzie podobało mi się najbardziej z całą pewnością powiedziałabym- Kopenhaga. Jest to naprawdę piękne i ciekawe miasto. Jakoś tak zawładnęło moim serduszkiem i nie chciałam stamtąd wyjeżdżać. Wszyscy tam są tak bardzo pozytywni, uśmiechnięci i sympatyczni.
Podczas tego krótkiego wyjazdu właściwie bardzo dużo się dowiedziałam o Duńczykach i Szwedach- jak żyją, w co wierzą, jakie mają zwyczaje, obyczaje, jak u nich wygląda "życie" kościoła, jak jest z tolerancją, zarobki, podatki, naprawdę mnóstwo, mogłabym tak wymieniać i wymieniać:D
A jak wy spędziliście długi weekend?:)
Pochwalcie się w komentarzach. 




 Mała syrenka z baśni Andersena- jak byłam mała, była to moja ulubiona baśń, czytano mi ją codziennie do snu :D














 Na większości zdjęć moja siostra jest na pierwszym planie z racji, że ona robiła zdjęcie:D



DODAJ MNIE NA SNAPCHAT:)

10 komentarzy:

  1. Super, że wyjazd się udał!
    Świetna fotorelacja, mega podoba mi się twój styl:) Obserwuję:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu! Chętnie bym sie tam wybrała. Fajne zdjęcia a mała syrenka była również moją ulubioną baśnią :)
    PS. Dziękuję za przeczytanie postu u mnie na blogu o fałszywości :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :)
    Masz bardzo ładny uśmiech :D
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna zdjęcia, bardzo podoba mi się styl ubierania się twojej siostry ;3

    w wolnej chwili zapraszam JUST EMSi
    ( obs=obs napisz u mnie kom pod zdjęciem <3 )

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał jak tam pięknie! <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wyjazdu, uwielbiam Skandynawię! Ja niestety długi weekend spędziłam w domu. Jesteście prześliczne! Świetne zdjęcia.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. great post dear :) happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze zdjęć widać, że jest tam ślicznie. ;)
    Zazdroszczę!
    mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takiego wyjazdu! Mam nadzieję, że w przyszłości odwiedzę te miejsca! Piękne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę wyjazdu, chciałabym zwiedzić te miejsca ;)
    cudowne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń