wtorek, 17 maja 2016

10. ZAKUPY NA WISH.COM

Cześć!
Ostatnimi czasy zebrało mi się kilka paczek, gdyż robiłam zakupy na stronie WISH.COM 
Na początku szczerze mogę powiedzieć, że bałam się cokolwiek zamówić z tej strony, bo jak widziałam te niskie ceny to wątpiłam, że to będzie chociaż w miarę dobrze albo w ogóle przychodzi. Jednak gdy zamówiłam pierwszą rzecz i przyszła mi po tych dwóch tygodniach zobaczyłam, że jest całkiem okej wykonana to nie miałam żadnych większych wątpliwości co do tej strony:) Tak jak już wspomniałam- większość rzeczy jest naprawdę tania, przesyłka z reguły też nie jest w wysokiej cenie i same rzeczy są w całkiem dobrym, a niektóre bardzo dobrym stanie! Jedynym minusem jest długi czas oczekiwania na paczkę, gdyż jest to średnio 2 bądź 3 tygodnie zanim paczuszka do nas dotrze. Jednakże mi to nie przeszkadza i planuję jeszcze robić zakupy na tej stronie:) 
Okej, trochę wstępu było, a teraz pokażę wam, co zamówiłam:)

Pierwszymi produktami są case do telefonu. Właściwie z każdego jestem zadowolona, wszystkie są dobrze wykonane, poza tym czarnym kotkiem, gdyż jego wykończenie nie do końca mnie zadowala. 

OCENA: 5/5 

Ten case jest wykonany z bardzo cienkiej gumy, więc nie bardzo może chronić telefon, ale dzięki tym kaktusom nadaje mu bardzo fajnego wyglądu. Tego akurat zamówiłam dla mojej siostry z racji, że ma fioła na punkcie kaktusów:P.
OCENA: 5/5

Jak widać na zdjęciu wykończenie jest nie za ciekawe- widać klej, materiał jest dłuższy od plastiku, do którego został przyczepiony, no i przy wszystkich przyciskach są źle odmierzone dziurki. 
Jednak daję mu ocenę 4/5 

Kolejną rzeczą jest bardzo popularna w internecie butelka z napisem "my bottle". Nie ma tu za wiele do opisywania-butelka jak butelka, plastikowa z zakrętką, a w środku znajduje się tak jakby nakładka/wkładka, dzięki której można robić sobie herbatę sypaną w taki sposób, aby tzw. "fusy" nie wlatywały nam do buzi albo robić soki z owoców, które także nie będą nam przeszkadzać w piciu:) 
OCENA: 5/5 
Następne jest brushegg, czyli jajko do czyszczenia pędzli do makijażu. Wystarczy namoczyć pędzel wodą, nałożyć na jajko trochę mydła, przecierać i pędzel wygląda jak nowy:) Jest to świetny produkt i jestem z niego mega zadowolona.
OCENA to jak najbardziej 5/5 
Pierścionki. Praktycznie wszystkie są w porządku oprócz tego, który ma łańcuszek łączący dwie obrączki. Niestety ten pierścionek to jeden wielki niewypał. Dlaczego? Dlatego, że obie obrączki mają tą samą średnicę, a łańcuszek jest strasznie długi, przez co nie wygląda to za ciekawie.
OCENA: 4/5 


Tutaj nie mam nic złego do powiedzenia. Jestem wręcz zaskoczona jakością tego produktu! Okularki te są wykonane bardzo dobrze. Wszystko jest równe, nic nie wygląda jakby miało się oderwać bądź połamać. Szczerze mówiąc to są one wykonane tak, jak większość okularów z sieciówek.
OCENA: 5/5 
Ten produkt przyszedł do mnie dzisiaj i byłam nieco zniesmaczona, gdy rozpakowałam paczkę. Wszystko jest super zrobione, nie wisi żadna nitka, wszystko dobrze wykończone, nadruk wydaje się być w miarę solidny, jednak.. Jednak gdy wyjęłam te majtki z paczki i je rozłożyłam.. Wyglądały dla mnie tragicznie! Na metce rozmiar M, no okej, ale czemu wyglądają jak XL.. Aczkolwiek jak już je przymierzyłam to są całkiem okej, ładnie leżą. Jednak nie są takie, jak widziałam na zdjęciu. 
OCENA: 3/5 ★ głównie dlatego, że nie są zgodne ze zdjęciem. 
Ostatnim już produktem jest czarna maseczka na zatkane pory. Od dawna chciałam ją wypróbować i zaraz po tym jak ją wypróbuję, napiszę wam tutaj krótką recenzje i moje odczucia na temat tego oto produktu:) Na razie zostawiam go bez oceny z racji, że jeszcze go nie testowałam:P 
Zamówiłam jeszcze koszulkę i okulary przeciwsłoneczne, jednak paczki jeszcze do mnie nie dotarły. 
Miłego popołudnia kochani:)

12 komentarzy:

  1. Świetne zakupy :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy :)
    bardzo ładnie Ci w okularach :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Casy świetne:, w szczególności ten czarny.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie Ci w tych okularach! też już na nie poluję od dłuższego czasu
    myślałam, że casy sa zrobione jakościowo gorzej, ale na zdjęciach wyglądają na całkiem ok
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy! Ja kiedyś chciałam z tej strony coś zamówić ale kosztowało to ok. 30$ więc sie bałam :) Ale może się skusze jednak :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie musisz się bać za bardzo:D W przypadku, gdyby rzecz do ciebie nie dotarła lub by szła o wiele dłużej niż oni przewidują możesz napisać o zwrot kosztów i pieniążki do ciebie wrócą:))

      Usuń
  6. Świetne rzeczy! <3
    Mi najbardziej podoba się to case w kaktusy i te pierścionki.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tę stronę, można znaleźć mnóstwo świetnych rzeczy!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń