środa, 11 maja 2016

9. Recenzja kuracji do włosów Montibello Smart Touch 12w1

Cześć! 
Dziś przychodzę do was z naprawdę krótką recenzją jednego produktu do włosów. Jak widać w opisie, jest to kuracja do włosów 12w1 firmy Montibello.
Produkt ten poznałam dzięki Shinybox.pl i jestem nim po prostu zachwycona! Odżywka ta nie tylko odżywia włosy, a także intensywnie nawilża, odbudowuje, chroni włosy przed promieniowaniem i wiele, wiele innych, jednak nie będę wszystkich tu wymieniać z racji, że to miała być recenzja, a nie opis produktu:D
Tak więc kuracja ta jest świetna! Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, stosowałam go praktycznie codziennie na wilgotne włosy, zaraz po umyciu głowy tak jak było zalecane. Dzięki niej nie miałam problemu z rozczesywaniem włosów, z czym miałam zazwyczaj trochę problemów, głównie po całym dniu bez przeczesywania ich. Odżywka naprawdę odżywiła moje włosy, nabrały blasku, stały się przyjemniejsze w dotyku, z czym także był u mnie problem, gdyż farbuję włosy, co jak wiadomo- strasznie je niszczy i osłabia, a przy okazji nadawała im pięknego zapachu:)
Jednak kuracja sprawdziła się u mnie na 100%, spełniła moje oczekiwania i jest godna polecenia:) Cena takiej odżywki za 50ml to 25 zł i myślę, że jest ona adekwatna do produktu.

2 komentarze:

  1. To musi być świetny produkt! ^^ Obserwuję i pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie, ale z chęcią bym wypróbowała po tak pozytywnej recenzji.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń