czwartek, 28 kwietnia 2016

7. MUST HAVE WIOSNA/LATO 2016

Hejka!
Jak widać po nazwie posta, dziś przychodzę do was z wybranymi przeze mnie MUST HAVE rzeczy, które powinny się znaleźć w każdej szafie w tym sezonie wiosennym, jak i letnim. Oczywiście jest to tylko moja sugestia:)
Moim numerem 1 są czapki, tak zwane wp***dolki. Niżej widać te, które najbardziej przypadły mi do gustu:)
1. ADIDAS  2.NIKE
Jak już jestem przy nakryciach głowy-na drugim miejscu znajduje się kapelusz. Według mnie, będzie świetnym dodatkiem do luźniejszych sukienek i nie tylko, a także do szortów.
Kolejnym hitem są bomber jacket. Można je teraz dostać praktycznie wszędzie. Najpopularniejsze (czyli takie, jakie najczęściej widzę u dziewczyn mijających mnie:P) są w kolorach pastelowych- różowy lub baby blue. Ja jednak preferuję tą różową, gdyż nie widzę się w niebieskim. 
Jednak poza taką bomberką w moim sercu zawsze znajdzie się miejsce na kurtki z jeansu lub prościej nazywane katany. Mi do gustu przypadły widoczne niżej, jednak raczej żadnej nie zakupię ze względu na to, że mam już z cztery.
Piątą rzeczą jest bluzka bądź top, ale nie taki zwyczajny-ze sznurowaniem na dekolcie, większym lub mniejszym. Są przeróżne opcje, typu body, top, ale wszystkie "dają" taki sam efekt:) 
Moją uwagę także przyciągnęły mocno dziurawe spodnie typu momfit jeans lub boyfriend. Sama takie posiadam. Według mnie są one mega wygodne i świetnie wyglądają. Na wiosne i lato w sam raz! Na wiosenny dzień będą idealne, nie będzie w nich ani za ciepło, ani za zimno. Będzie w sam raz.
Na sam koniec zostały buty. Zauważyłam, że popularne są baleriny z wiązaniem. Nie koniecznie trzeba takie kupić, ale można także samemu je wykonać :P. 
Jak już pisałam na początku, te rzeczy to tylko moje sugestie-to, co ja uważam za najbardziej pożądane w tym sezonie:)
Wszystkie zdjęcia pochodzą ze stron, do których linki są przy nich podane. 
A co według Ciebie powinno znaleźć się na takiej liście?:)) 

3 komentarze:

  1. ujęłaś idealnie wszystko to co teraz jest w modzie ;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi strasznie podobają się bomberki :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna lista
    Mam parę rzeczy z tej listy ;)

    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń