sobota, 23 kwietnia 2016

6. SPRING XO XO!

Hej!
Dziś przychodzę z kolejnym pudełeczkiem Shinybox. W tym miesiącu w pudełeczku znalazło się dużo kosmetyków pełnowymiarowych i jestem zadowolona ze wszystkich kosmetyków, a  w szczególności z tych, które są przeznaczone do paznokci, gdyż moje po ostatnich żelach nie mają się najlepiej.
W 100% mogę polecić wam pudełeczka shinybox!:) Przy subskrypcji płacisz 49 zł, a wartość tego co znajduję się w pudełeczku jest o wiele większa! Warto się skusić głównie dlatego, że można sporo zaoszczędzić i co miesiąc dostaje się minimalnie 5 nowych produktów.
Koniec zbędnego gadania, niżej znajdują się zdjęcia wszystkich produktów z edycji kwietniowej;)


1.LAMBRE
Odżywka do paznokci "Natural beauty"
2.PILOMAX, CZTERY PORY ROKU, IDEEPHARM
Odżywka WAX EXPRESS Włosy grube i normalne; Skoncentrowane serum do rąk i paznokci; Kremowy opatrunek Podologic Med-krem do stóp
3. VASELINE
Rosy Lips Balsam do ust z olejkiem różanym i migdałowym
4.COSMEPIC
Cienie do powiek EYE SHADOW QUATTRO
5.ONE INGRIDIENT
Rosy Lips Balsam do ust z olejkiem różanym i migdałowym
6.URODA
Kuracja regenerująca do twarzy i szyi 
7.GESHA
Collagen Drink- jest to upominek od shinybox:)
8.Dodatkowo w pudełeczku były dwie próbki- szampon i krem do twarzy
Moja ocena tego pudełeczka to 5/5, jestem zadowolona ze wszystkich kosmetyków, aczkolwiek większości jeszcze nigdy nie miałam okazji testować.
Miłego weekendu!:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz