wtorek, 23 lutego 2016

4. WE LOVE IT

Cześć!
Dziś przychodzę z postem dotyczącym pudełeczka Shinybox- Luty 2016, We love it.
W tym miesiącu w pudełeczku znalazło się 7 produktów, w tym 5 pełnowymiarowych:)
Kosmetyki przyszły w ślicznym pudełeczku



  
Wszystko było ładnie zapakowane jak zawsze:)
  
Jak już wyżej wspomniałam w tym miesiącu w pudełeczku znalazło się 7 produktów
1.AFFECT 
Jest to puder fiksujący fix&matt i jest to produkt pełnowymiarowy 
2.PERFECT.ME
 Z tej firmy otrzymałam szampon do włosów, 
który także jest pełnowymiarowy
 oraz zestaw maseczek do włosów
3.DOVE
Krem nawilżający do rąk DermaSpa i też jest to produkt pełnowymiarowy
4.DELIA
 Pięknie pachnący witaminowy balsam do ust Strawberry Sorbet, także pełnowymiarowy
5.PRESTIGE SOLUTIONS
Płatki pod oczy, także pełnowymiarowy produkt
6. BIAŁY JELEŃ
Zestaw: szampon i odżywka do włosów, są to produkty gratisowe:)


Czy jestem zadowolona? Tak! I to bardzo. Shinybox zawsze zaskakują i póki co, nie było jeszcze takiego wydania, że nic nie przypadło mi do gustu. Gdybym miała wybrać, co najbardziej mi się spodobało w tym miesiącu zdecydowanie wybrałabym balsam do ust ze względu na pogodę, która przyprawia moje usta o wysychanie, krem do rąk, gdyż z nimi w zimę też nie jest za dobrze oraz maseczki do włosów:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz