środa, 3 lutego 2016

2. Throwback

Dzisiejsza pogoda jest paskudna. Cały dzień ponuro, szaro, a w dodatku wiatr tak silny, że ledwo da się chodzić.
Po powrocie ze szkoły wspominałam sobie wakacje, których już nie mogę się doczekać. Słońce, plaża, wyjazdy.. to jest to, czego teraz potrzebuję najbardziej.
Wakacje 2k15 były dla mnie dość "szalone" dużo wyjazdów, podróżowania samochodem bądź autokarem, ale nie narzekam. To były jedne z najlepszych wakacji. Odwiedziłam Berlin, Holandię, Belgię, dzień/dwa po powrocie szybki wyjazd na Mazury z przyjaciółmi, a potem już tylko jednodniowe wypady:)
Jednak zwiedzanie nowych miast wywiera czasem naprawdę wielkie wrażenie.











 Przez całe swoje życie myślałam, że ta fontanna jest duża, w końcu dowiedziałam się prawy haha:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz