środa, 25 stycznia 2017

ALIEXPRESS

Cześć!
Dziś przychodzę do was z postem dotyczącym mojego ostatniego zamówienia ze strony aliexpress.com z racji, że jeszcze nie przygotowałam żadnej konkretnej stylizacji, a chciałam już coś tutaj zamieścić:) 
Jestem pozytywnie zaskoczona jakością tych case, gdyż każdy z nich kosztował niecałe $2, a są naprawdę dobrze wykonane. 
Pierwszy jaki mam wam do pokazania to case cały w Justina Biebera. Nadruk jest właściwie bardzo fajnie wykonany, solidnie, nie ma się do czego przyczepić, chociaż wiadomo, że po czasie się to zacznie ścierać, w końcu nie kosztował zbyt wiele:)
Kolejny jest z Kim. Jakoś spodobał mi się ten wzór, więc postanowiłam w końcu taki zakupić :D. Tutaj też nie mam się do czego przyczepić. W kolejnym z resztą także, gdyż wszystkie są mniej więcej tak samo zrobione.
Jestem z nich mega zadowolona, bo naprawdę są świetnej jakości. Wszystko jest dobrze odmierzone, idealnie pasuje na telefon i jedyne co mogę zrobić to serdecznie wam je polecić!;)
Do usłyszenia wkrótce! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz