wtorek, 30 sierpnia 2016

18. LIKE A DREAM

Cześć kochani!
Dziś jak co miesiąc mam dla was post z kosmetykami od Shinybox.pl :)
Paczkę dostałam jakoś w poprzednim tygodniu, ale z racji, że to już ostatnie dni wakacji starałam się jak najwięcej z nich czerpać, a post zostawiałam na wolną chwilę, która nastąpiła teraz:D
W tym miesiącu pudełeczko wygląda przepięknie z zewnątrz, a także zawartość jest całkiem interesująca:)
 W środku znalazło się sześć produktów, w tym pięć z nich to produkty pełnowymiarowe.

 Przy kremie były dwie opcje- krem borówkowy lub żurawinowy, który ja otrzymałam, a dodatkowo dostałam kremowy peeling do ciała w takim samym zapachu.
 I tutaj były dwa produktu do wyboru- balsam na suche miejsca 3w1, który otrzymałam lub ekspresowa odżywka do włosów.
Dziś post w trochę innej formie, jednak mam nadzieję, że i tak wam się spodobał:)

3 komentarze:

  1. Zawsze chciałam dostać takie pudełko!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam zamówienie takiego jednorazowo lub subskrypcji, naprawdę fajna sprawa:))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne produkty :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń