czwartek, 28 lipca 2016

16. BEACH PLEASE, czyli lipcowe pudełeczko shinybox

Cześć kochani!
Zdobyłam chwilę dla siebie, chwilę wolnego, w której mamy tyle czasu, żeby coś napisać. Więc tak, jak wspomniałam wcześniej jestem w pracy nad morzem i nie mam tutaj za dużo internetu, a co gorsza czasu, żeby iść na jakieś konkretne zdjęcia, gdyż niemalże codziennie padam na twarz z wykończenia.. Dziś mam dla was krótki (tak mi się wydaje:D) post dotyczący ponownie kosmetyków! W poniedziałek (bodajże) przyszła do mnie paczuszka i dziś przywiozła mi ją babcia w drodze na plaże.
Szczerze mówiąc, myślałam, że w tym pudełku będą kosmetyki bardziej plażowe (?), jednak się przeliczyłam. W środku znalazł się między innymi mały szampon do włosów, tusz do rzęs i krem do rąk, co bardzo mnie ucieszyło, gdyż te produkty właśnie mi się kończą:D

Ogólnie w pudełeczku było dziewięć produktów,  w tym pięć pełnowymiarowych.

 NATURALNA MORSKA GĄBKA I RÓŻANA MUSUJĄCA KULA DO KĄPIELI~Stenders

Bardzo ciekawi mnie ta gąbka, na sucho jest twarda, ale podobno po zetknięciu z wodą staje się miękka i przyjemna dla skóry. Naprawdę zainteresował mnie ten produkt i jestem ciekawa jak taką gąbką się myje:D A kula jak kula, wiele razy już się z taką spotkałam, więc jakiegoś wielkiego szału nie ma, poza jej pięknym różanym zapachem.

KREMOWA KOSTKA MYJĄCA~Dove

No tutaj nie ma za dużo co pisać, mydełko to mydełko:D Chyba każdy zna mydła marki Dove i wie, że są to naprawdę dobre produkty:)

ANTYPERSPIRANT ACTIVE SHIELD W KULCE~ Rexona

Tutaj tak samo jak przy mydełku:) Nic konkretnego.

POMADKA DO UST SATINE LIPS~Delia Cosmetics

Ogólnie to kolor tej pomadki bardzo mi się podoba, jednak mam do siebie to, że nie przepadam za pomadkami z połyskiem, znacznie bardziej podobają mi się matowe pomadki:) Myślę, że tą po prostu komuś oddam, żeby nie leżała i się nie kurzyła. 

SZAMPON ULTIMATE COLOR~ Gliss Kur

Jest to szampon do włosów farbowanych i ma on na długo zapewnić piękno koloru, optymalną ochronę przed blaknięciem i wypłukiwaniem się koloru aż do 10 tygodni:) 

TUSZ DO RZĘS~ Pierre Rene

Ten produkt był w dwóch wariantach- można było otrzymać tusz Genial Volume, który pogrubia i wydłuża, jak widać na zdjęciu, otrzymałam właśnie ten wariant, a drugi był Lash Precision, który także pogrubia, a także zalotnie podkręca rzęsy. 

PRODUKT DO PIELĘGNACJI~ Farmona 

Tutaj też był zestaw, można było otrzymać kręm do rąk, który dostałam ja lub serum wzmacniające do włosów lub krem do stóp. Jednak ja jestem jak najbardziej zadowolona z tego co otrzymałam, gdyż przy pracy w gastronomii, ciągłym moczeniu dłoni w wodzie i tych wszystkich płynach czyszczących moje ręce naprawdę potrzebują solidnego nawilżenia. 

SWATI NATURALNA HENNA~ Bombay Bazaar 

Jest to roślinna farba do włosów. Przy tym produkcie był mix kolorów, ja dostałam orzechowy brąz i też to oddam, gdyż nie mam w planach robić sobie orzechowego brązu, a rozjaśnić do zimnego blondu:) 

I to na tyle z kosmetyków:) Mam nadzieję, że post wam się choć trochę spodoba, bo zdaję sobie sprawę, że może być on trochę chaotyczny lub nie za dobrze napisany, jednak dziś także byłam w pracy, a wczoraj późno poszłam spać, więc.. można się domyślić o co mi chodzi:) 

Serdecznie zapraszam was na moje snapchata, gdzie mimo codziennej pracy pokazuję jak spędzam wakacje!:) 


















*** PILNE ***
POSZUKUJĘ JAKIEJŚ DOBREJ DUSZYCZKI, KTÓRA BĘDZIE CHCIAŁA MI POMÓC W DOPRACOWANIU WYGLĄDU BLOGA, ŻEBY BYŁO IDEALNIE, gdyż nie ukrywam, że ja sama sobie nie daje rady :( 
JEŚLI KTOŚ SIĘ NA TYM DOBRZE ZNA I CHCE MI POMÓC TO PROSZĘ O ODEZWANIE SIĘ W KOMENTARZU LUB NA MAILA kaarolaaa98@gmail.com :) 

Miłego ostatniego miesiąca wakacji! buziaki :*

3 komentarze:

  1. Great! I'd like this box))
    Would you like to follow each other? Follow me and I will do the same))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy ^^ na szablonach bloga się niestety nie znam ;/

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń